måndag 2 december 2013

En kväll på stationen


Är så trött i kroppen så jag knappt kan sitta upp. 
Var och testade crossfit med Robban idag och det kan ha varit bland de jobbigaste jag gjort i hela mitt liv! Samtidigt bland det roligaste MEN jag är lite småorolig över hur min kropp kommer må i morgon.. men det är ett annat problem! 

Tog mig ut på en kvällspromenad med djuren i hopp om att mjuka upp mig lite passade på att förena nytta med nöje! 
Miljöträning på mostern och morbrors byggställningar där det fanns jobbiga trappor vidare till tågstationen där vi åkte hiss för att sen köra lydnad på perrongen. 
Rappi fick lite enkelt fritt följ med inslag av rally och Blixt fick jobba FF och sen lite fjärr. 
Avlutade med gruppmoment. Både platsliggning och "sitt i grupp". Förvånad över stadgan i "sitt i grupp" då Rappi bara har gjort de en gång vad jag kan minnas och för Blixt var det nytt moment! 

nästa omgångs "sitt i grupp" ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar